vineri, 20 mai 2011

Drepturi

As fi vrut sa am dreptul sa te mai vad macar o data. Sa-ti mai simt iubirea inca o data... Credeam ca am depasit furia ce o simteam pentru tine. Se pare ca nu. Trebuia sa raman iubirea vietii tale, sufletul tau pereche. Trebuia sa ma iubesti mereu neconditionat, trebuia sa ma cauti mereu. Trebuia sa nu ma ierti niciodata ca te-am tradat. Lipsa iubirii tale si iertarea ta le-am primit prea brusc. Eram fericita sa stiu ca ma iubesti si ca ma vei iubi mereu chiar daca stiam ca nu mai vei ierta vreodata. Cauta-ma... Cauta-ma ca sa-mi confirmi gandurile ca ai gresit. Spune-mi ca inca pe mine ma iubesti. Oricat as incerca sa-mi impun sa-ti doresc fericirea, tot la ideeile mele ajung. Tu tot pe mine ma iubesti. Trebuie sa ma iubesti pe mine. Am nevoie sa stiu asta. Vreau sa ma iubesti pe mine !
Nu e corect sa-ti cer sa ma iubesti o eternitate desi amandoi stim ca iubirea din trecut nu ne va mai lega vreodata. Dar...viata ta s-a schimbat radical in ultimele luni, iar schimbarile vietii tale au perturbat-o pe a mea.
Fii fericit, ai grija de ei si de iubirea lor, dar iubeste-ma mereu si pe mine. Asa...ca pe cineva care la un moment dat te-a iubit si care te va iubi mereu. Iubeste-ma mereu pe mine, sufletul tau pereche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu