miercuri, 4 august 2010

De ce merita sa traim?

De ce merita sa traim?

Stai putin sa ma gandesc la un raspuns scurt.
:-?
:-?
Mdaaa..nu prea gasesc . :)
Caldura asta torida nu-mi provoaca decat nervi.
Si cu toate astea sa-ti scriu motivele mele:
  1. pentru ca inca nu am imbracat rochia aia de mireasa printesa pe care mi-o doresc de cand eram mica.
  2. pentru ca nu am un copil.sau 2.
  3. pentru ca de abia am renuntat la tigari si trebuie sa rezist in continuare ( wish me luck)
  4. pentru ca nu am locuit inca in Maroc si nu am iubit Parisul.
  5. pentru ca nu am facut cursurile alea de contabilitate pe care mi le tot propun de preaaa mult timp.
  6. pentru ca nu stiu pe unde se afla sufletul meu pereche si trebuie sa il caut.
  7. pentru parintii mei. si pentru catelusa mea.
  8. pentru ca parul meu nu a ajuns la lungimea pe care mi-o doresc si mai am de asteptat ...2 ani cred.
  9. pentru ca asociez netrairea vietii cu intunericul.Si mi-e prea frica de intuneric..Mult prea frica.Foarte frica!
  10. pentru ca mi-e dor de mare,de Eforie..
  11. pentru ca vreau la munte.Astazi.:) Si poate plec.Daca imi trece supararea pe el.
  12. si pentru ca iubesc sa visez, sa dansez :X
     
Gataaa, atat pentru primul meu articol.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu