duminică, 19 septembrie 2010

Pentru tine, prieten drag.

Azi nu te iubesc.Pentru ca azi te iubesc toti din viata ta.E o zi speciala pentru tine.Desi e o zi speciala, m-am decis sa nu te iubesc astazi.In  schimb, iti promit ca te voi iubi toate celelalte 364 zile din an. Azi toti iti sunt alaturi, iar eu iti promit ca iti voi fi alaturi mereu. Azi toti iti ofera cadouri, eu iti promit ca al meu va veni mai tarziu, cand te vei astepta mai putin.Sau poate l-ai primit deja J . Azi te las sa fi fericita cu ei, sa razi, sa tipi, sa ai lacrimi in ochi cand iti canta “LA MULTI ANI”. Eu o sa-ti cant maine, cand ei nu vor mai fi acolo. Azi nu-ti fac urari. O sa am grija sa-ti aduc iubirea, fericirea si prietenia ce ti-o promit ei in  toate celelalte 364 de zile din an. Azi iti repet un singur lucru, pe care il stii de atatia ani : ”Daca viata este o poveste vreau sa stii, ca tu esti printesa mea in fiecare zi!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu