duminică, 31 octombrie 2010

Real eyes realize real lies.

Dupa lungi asteptari, dupa groaznice dezamagiri, dupa mult timp petrecut in mod neplacut, m-am regasit. Ieri. Brasov. Doar eu cu mine. A fost ziua deciziilor grele pe care tot amanam sa le iau. A fost ziua finala privind asteptarile. A fost ziua de vindecare a dezamagirilor. Am petrecut acel timp pierdut pe care il iubesc...in mod placut.
Ieri m-am simtit reala,palpabila. Am trecut de la ras la plans fara sa fiu nevoita sa dau explicatii. Am privit minute in sir in gol, adeseori uitand sa respir. Am alergat, am dansat, am cerut, am primit, am visat, am iubit :X
M-am regasit. Puterea si sensibilitatea mea era acolo, nu le pierdusem asa cum credeam. Mi-era dor de mine. Brasovul a facut dorul si durerea sa dispara. M-a facut sa i le las lui. Mi-a oferit o noua sansa,,,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu